post-image

Edukacija o inovativnom pristupu u nastavi

U sklopu projekta RCK Faust -strojarstvo sa odgojno-obrazovnim djelatnicima održava se  Edukacija  o inovativnom pristupu nastavi.  Podijeljena u nekoliko etapa, radionice se održavaju s ciljem upoznavanja nastavnika  s inovativnim i novim pristupima nastavi čiji je ishod učiniti nastavni proces zanimljivim, potaknuti interakciju s učenicima, motivirati  učenike za samostalno i suradničko te  cjeloživotno učenje i naravno- učiniti učenje zabavnim osuvremenjujući ga različitim digitalnim alatima.

Na prvoj radnoj radionici u STŠ Faust Vrančić polaznici su paralelno usvajali teorijska znanja o inovativnim metodama poučavanja  i metodi igrifikacije te su osmišljavali vlastiti obrazovni sadržaj koji su samostalno izrađivali koristeći inovativne digitalne alate na računalima (kvizovi, Escape room, križaljke).

Na drugoj radionici cilj je bio upoznati polaznike sa suvremenom metodom poučavanja  tzv. obrnutom učionicom (eng. Flipped clasroom). Tijekom radionice polaznici su usvajali teorijska znanja o metodi obrnute učionice, korištenju alata za upravljanje učenjem, korištenju repozitorija i alata za izradu sadržaja.

Edukacija završava s radionicom na temu istraživačkog  i suradničko učenja u online okruženju,  suvremenom metodom poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.

Aktivnosti su rađene u organizaciji STŠ Faust Vrančić, a u suradnji s Visokim učilištem Algebra prema projektnom planu.